Autor |
Wiadomość |
anderfelt
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:56, 30 Sie 2009 Temat postu: palenie gumy jadac |
|
|
jak palic takim scigiem 600ccm tak gume:
ze jedzie powoli i nagle pali gume jadac
tak jak na tym filmiku:
w w w . youtube . com/watch?v=QHExjZmSI7I od 0:20 sekundy
oraz
w w w . youtube . com/watch?v=JepgnXRVN9Y od 1:47 minuty
prosze wytlumaczcie zgrubsza jak to powinno wygladac?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Damian1997s
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:16, 30 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
na hamulcu na przód, tylko że można zaliczyć glebę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
arcio1
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:18, 30 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Ja bym to zrobił tak, że najpierw przedni hamulec troche, ale nie do końca i gaz do końca. Ale jakbyś chciał to zrobić tak jak w pierwszym filmiku to najpierw przedni hamulec do końca, gaz też do końca, trochę palisz, odpuszczasz trochę(nie całkowicie) przedni hamulec i jedziesz :D. Ten pierwszy przykład robiłem sqtem 50ccm na piasku:lol: i wychodziło(robiłem to przez jakieś 5-10sek. xDD).Czułem to, bo troszkę mi zarzucało tyłem :).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arcio1 dnia Nie 19:20, 30 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
drverde
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:36, 30 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Sytuacja jest bardzo prosta zwalniamy do predkości człowieka w biegu i przy wiekszych pojemnosciach nawet bardzo nie trzeba hamulca przedniego wciskać wystarczy dodać mocniej gaz by kolo krecilo sie szybciej od jadacego motocykla, trzeba tutaj zwrocic uwage na obroty silnika
W praktyce wyglada to troche jak hamowanei i duszenei gazu jednoczesnie.
Czyli hamulec przedni, plus gaz na wysokich obrotach, tak by kolo zaczelo "boksować" . Trik o tyle ciezki, ze w przypadku problemu z hamulcami jesteśmy skazani na wywrotke z powodu szybkiego startu, ewentualnie postawienie motocykla "dęba" . Drugie niebezpieczeństwo to szybko nagrzewajaca się opona i znikajacy bieżnik, a co zatym idzie pękniecie koła nie trudno.
Najlepiej sie uczyć tego triku opanowujac obroty silnkia , jesli mamy motor więc posiadamy biegi wiec mozemy na luzie pocwiczyć sobie. A pamietaj by hamulca nie wciskac na maksa bo poprostu staniemy a koło zacznie nam w miejscu boksowac, ewentualnie wywalimy się ;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|