Autor |
Wiadomość |
konrad122091
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Turek Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:42, 22 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
no własnie po niedzieli sciagam znajmego mechanika i bezdziemy cos z tym robic. dzisij jeszcze raz zajrze do gaznika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
freemaxx
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Litzmannstadt Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:08, 28 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
zrób tak
- zmien swiece na nowa i sproboj odpalic,
jesli nie zapali to wykrec swiece i ja obejrzyj. jesli jest mokra to znaczy ze gaznik nie jest zatkany,
- wytrzyj swiece i sprawdz iskre, jesli jest wyrazna biala lub jasno niebieska iskra to jest w porzadku, jesli natomiast iskra slaba i ma zabarwienie czerwone lub pomaranczowe to na takiej iskrze silnik na pewno nie zapali
- sproboj w miere mozliwosci wyczuc moment kiedy pojawia sie iskra, powinna pojawiac sie na chwile przed tym jak tlok osiagnie max wychylenie do gory (posłuż sie kopniakiem, delikatmie naciskaj i obserwuj iskre)
moim zdaniem rozregulowal sie układ zapłonowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
piotrekm094
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Złota Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:20, 29 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
albo dochodzi za duzo paliwa i zalewa:) mialem tak samo wymienilem kranik i ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
przemoman7
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:25, 29 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
nie ma cisnienia tez tak mialem cylinder do wymiany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
konrad122091
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Turek Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:53, 29 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
kompresja jest napewno. sprawdzałem. gaznik czysciłem juz kilka razy i nic. zmieniłam swiece i iskra jest na tej starej jak i nowe i nadal nic. kopałem moze przez 15 min i nawet nie było slady benzyny na swiecy, a do gaznika napewno dochodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
piotrekm094
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Złota Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:04, 29 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
a to gadaj ze nie bylo na swiecy:P to moze dysza zaje... sprawdz wszystkie drogi prowadzace do cilindera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
konrad122091
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Turek Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:08, 29 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
przeciez mowie juz ktoeys raz z kolei ze gaznik czysciłem juz kilka razy i nic to nie dało. dysze sa czyste :P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
freemaxx
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Litzmannstadt Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:36, 29 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
jeżeli świeca jest sucha to silnik nie dostaje paliwa, zobacz czy w czasie odpalania słychać ssanie silnika, normalnie jest słyszalne zwłaszcza po zdjęciu filtra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
konrad122091
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Turek Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:58, 29 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
jest ssanie bo jak zdejme foltr powietrza a zatkam go reka to czuje wyrazne ssanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tomek22119
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: Nie 11:50, 30 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Witam. Mam problem z skuterem. Na początku skuter jak był zimny to gasl na wolnych obrotach. Po pewnym czasie robił sie coraz słabszy dawniej jego prędkość wynosiła 80km/h a teraz a teraz 65 ale po dłuższym odcinku jest taka sama prędkość tylko jest dłużej mu to zachodzi. znajomy mi polecił żebym wymienił sprzęgło i pasek wiec wymieniłem ale to nic nie dało. A teraz od tak od tygodnia ciężko pali niekiedy muszę nawet 15 minut go odpalać:( POMÓŻCIE MI PROSZĘ!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
konrad122091
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Turek Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:53, 30 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
załuz nowy temat, w tedy ktos ci szybciej pomoze ;). ja niestety nie wiem co to moze byc...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matti44
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 353
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:07, 30 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Wymieńcie filtry powietrza może to coś da. Moja Aprilia też miała mało mocy, że pod górkę ledwo się człapała, wymieniłem i chodzi elegancko. Jak nie pomoże to nie wiem ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
konrad122091
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Turek Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:12, 30 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
jutro bede działał z moim mechanikiem i mam nadzieje ze go zrobimy. on mowi ze to moze byc wina simeringu, ale ja nie wiem czy to jest powod tego ze nie chce odpalic. nawet jak mu strzykawka nalałem paliwa do cylka to nie zaskoczył a iskra jest ( sprawdzałem na 4 albo 5 roznych swiecach)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
freemaxx
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Litzmannstadt Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:39, 30 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
a sprawdz jeszcze ile masz paliwa w komorze plywakowej, w normie jest jak plywak plywa gdzies tak w polowie wysokosci komory, jakby to byl uszczaelniacz to by bral olej i dymil jak lokomotywa, albo bral powietrze i by sie wkrecal na obroty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
konrad122091
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Turek Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:45, 30 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
no własnie on ostatni brał mi duzo oleju i raz mi tak kopcił ze normalnie szok. w lusteru to nic oprocz dymu nie było widac ale po krotkim postoju sie jakby naprawił i wszystko wrociło do normy. jutro sie wszystko wyda co mu dolega.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|