 |
|
Autor |
Wiadomość |
bogdan201
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:55, 17 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
W przypadku Agility jest to zmiana kosmetyczna gdyż dysza w zablokowanym skuterze to 80 a zmieniamy na 82. Uwierz mi, zmiany koloru świecy nie zaobserwujesz napewno przy takiej zmianie dyszy. Wogóle to dysze tą zmienia się po to aby wzbogacić odrobinę mieszankę. Odblokowany poprzez wymianę tulei wariatora skuter jest narażony na większe obciążenia na wyższych obrotach, większa temperatura w cylindrze. Bogatsza mieszanka = mniejsza temperatura spalania w cylindrze = mniejsze narażenie na zatarcie.
Ta większa dysza napewno nie da większej mocy, może odrobinę, a jej zadaniem jest wzbogacenie mieszanki i ochronę silniczka.
Myśle, że coś wyjaśniłem.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bogdan201 dnia Czw 19:56, 17 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
voytec_9
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:48, 21 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
rozebrałem gaznik jeszcze raz na czesi proste, przedmuchalem i wyregilowałem, teraz na wolnych chodzi git, jak nalezy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|