Autor |
Wiadomość |
CHojrak_89
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: Pon 15:51, 28 Wrz 2009 Temat postu: Hebo Manston Replica 70cc |
|
|
Witam!
Chciałbym się dowiedzieć czy cylinder Hebo Manston Replica 70cc zgra się z wydechem Yasuni R i gaźnikiem 17,5 ?
Pytanie kieruje do bardziej obeznanych z tematem :D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
CHojrak_89
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: Śro 15:30, 30 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Nikt nie wie? :(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
1peter
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 03 Paź 2009
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kassel - Niemcy
|
Wysłany: Sob 20:19, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Wszystko mozna zgrac tylko trzeba kombinowac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CHojrak_89
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: Nie 0:30, 04 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Mam na myśli to czy uda sie uzyskać z tego cylindra optymalna moc, czy np z większym gaźnikiem będzie jakaś odczuwalna różnica.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
1peter
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 03 Paź 2009
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kassel - Niemcy
|
Wysłany: Nie 4:21, 04 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Tego to moze bym sobie odpuscil. Ja mam zalozony cylek Malossi 70 cmm,tlumik Technigas Silent-Pro . Moc jest super ,predkosc max 80 kmh ,no zapomnialem dysza glowna paliwa z 0,76 dalem 0,82 i to wszystko co zmienilem.
Wiekszy gaznik = wieksze koszta (zakupu)wieksze zuzycie.
Moze go zrobisz na sportowo , ale nie na wyczynowo.Kolega zrobil sobie wyczynowca ale jakie koszta poniusl ? (ok 3500 euro) nieliczac roboczogodzin spedzonych przy nim ok 150 godz. Fakt osiagi kosmos 160 prosta a na chamowmi 22 konie mocy. wynikiem tego niemoze wyjezdzac nim na ulice tylko na tory.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CHojrak_89
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: Wto 12:03, 06 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Nie chcę robić go na wyczynowo, tylko na coś miedzy sport a midrace. Chce wiedzieć czy na tych częściach nie zmarnuje potencjału tego cylindra.
(teraz moja prędkość maksymalna wynosi około 95km/h)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez CHojrak_89 dnia Wto 12:04, 06 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
1peter
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 03 Paź 2009
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kassel - Niemcy
|
Wysłany: Wto 18:32, 06 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
To daj sobie raczej spokoj. Jak teraz tyle wyciskasz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marubusko
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:03, 06 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
a jaki to jest 2t czy 4t
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CHojrak_89
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: Śro 0:08, 07 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
2t (aerox) myślę o zmianie cylindra bo mi wydmuchało uszczelke spod cylindra:P a przydało by sie trochę więcej mocy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez CHojrak_89 dnia Śro 0:12, 07 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kingofscooter
Premium
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:46, 07 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
[quote="CHojrak_89"]2t (aerox) myślę o zmianie cylindra bo mi wydmuchało uszczelke spod cylindra:P a przydało by sie trochę więcej mocy.[/quote]
Hoho wywiało mi uszczelke i zmienie dlatego cylinder, nie złe myslenie, nie powiem. :-) Jak Ci uszczleke wydmuchało to kup i włóż nową, jej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kingofscooter dnia Śro 13:47, 07 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CHojrak_89
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: Śro 14:46, 07 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Tak czy inaczej planowałem wymiane cylindra a to, ze muszę rozbierać silnik to po prostu okazja do wymiany cylka, no bo po co kilka razy rozbierać silnik skoro można zrobić wszystko za jednym zamachem :P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kingofscooter
Premium
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:57, 07 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Ale żeby uszczelke wsadzić wystarczy wydech odkręcić ..
No ale nie ważne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
CHojrak_89
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: Śro 17:53, 07 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
ja mówię o uszczelce między cylindrem a blokiem śilnika...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|