Forum www.skuterynet.fora.pl Strona Główna

Hebo Manston Replica 70cc

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.skuterynet.fora.pl Strona Główna -> Naprawa i tuning skuterów
Autor Wiadomość
CHojrak_89
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brzesko

PostWysłany: Pon 15:51, 28 Wrz 2009    Temat postu: Hebo Manston Replica 70cc

Witam!
Chciałbym się dowiedzieć czy cylinder Hebo Manston Replica 70cc zgra się z wydechem Yasuni R i gaźnikiem 17,5 ?
Pytanie kieruje do bardziej obeznanych z tematem :D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CHojrak_89
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brzesko

PostWysłany: Śro 15:30, 30 Wrz 2009    Temat postu:

Nikt nie wie? :(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
1peter
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 03 Paź 2009
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kassel - Niemcy

PostWysłany: Sob 20:19, 03 Paź 2009    Temat postu:

Wszystko mozna zgrac tylko trzeba kombinowac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CHojrak_89
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brzesko

PostWysłany: Nie 0:30, 04 Paź 2009    Temat postu:

Mam na myśli to czy uda sie uzyskać z tego cylindra optymalna moc, czy np z większym gaźnikiem będzie jakaś odczuwalna różnica.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
1peter
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 03 Paź 2009
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kassel - Niemcy

PostWysłany: Nie 4:21, 04 Paź 2009    Temat postu:

Tego to moze bym sobie odpuscil. Ja mam zalozony cylek Malossi 70 cmm,tlumik Technigas Silent-Pro . Moc jest super ,predkosc max 80 kmh ,no zapomnialem dysza glowna paliwa z 0,76 dalem 0,82 i to wszystko co zmienilem.
Wiekszy gaznik = wieksze koszta (zakupu)wieksze zuzycie.
Moze go zrobisz na sportowo , ale nie na wyczynowo.Kolega zrobil sobie wyczynowca ale jakie koszta poniusl ? (ok 3500 euro) nieliczac roboczogodzin spedzonych przy nim ok 150 godz. Fakt osiagi kosmos 160 prosta a na chamowmi 22 konie mocy. wynikiem tego niemoze wyjezdzac nim na ulice tylko na tory.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CHojrak_89
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brzesko

PostWysłany: Wto 12:03, 06 Paź 2009    Temat postu:

Nie chcę robić go na wyczynowo, tylko na coś miedzy sport a midrace. Chce wiedzieć czy na tych częściach nie zmarnuje potencjału tego cylindra.
(teraz moja prędkość maksymalna wynosi około 95km/h)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CHojrak_89 dnia Wto 12:04, 06 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
1peter
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 03 Paź 2009
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kassel - Niemcy

PostWysłany: Wto 18:32, 06 Paź 2009    Temat postu:

To daj sobie raczej spokoj. Jak teraz tyle wyciskasz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marubusko
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:03, 06 Paź 2009    Temat postu:

a jaki to jest 2t czy 4t

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CHojrak_89
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brzesko

PostWysłany: Śro 0:08, 07 Paź 2009    Temat postu:

2t (aerox) myślę o zmianie cylindra bo mi wydmuchało uszczelke spod cylindra:P a przydało by sie trochę więcej mocy.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CHojrak_89 dnia Śro 0:12, 07 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kingofscooter
Premium


Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 697
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:46, 07 Paź 2009    Temat postu:

[quote="CHojrak_89"]2t (aerox) myślę o zmianie cylindra bo mi wydmuchało uszczelke spod cylindra:P a przydało by sie trochę więcej mocy.[/quote]

Hoho wywiało mi uszczelke i zmienie dlatego cylinder, nie złe myslenie, nie powiem. :-) Jak Ci uszczleke wydmuchało to kup i włóż nową, jej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kingofscooter dnia Śro 13:47, 07 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CHojrak_89
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brzesko

PostWysłany: Śro 14:46, 07 Paź 2009    Temat postu:

Tak czy inaczej planowałem wymiane cylindra a to, ze muszę rozbierać silnik to po prostu okazja do wymiany cylka, no bo po co kilka razy rozbierać silnik skoro można zrobić wszystko za jednym zamachem :P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kingofscooter
Premium


Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 697
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:57, 07 Paź 2009    Temat postu:

Ale żeby uszczelke wsadzić wystarczy wydech odkręcić ..
No ale nie ważne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CHojrak_89
Użytkownik www.skutery.net


Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brzesko

PostWysłany: Śro 17:53, 07 Paź 2009    Temat postu:

ja mówię o uszczelce między cylindrem a blokiem śilnika...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.skuterynet.fora.pl Strona Główna -> Naprawa i tuning skuterów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin