Autor |
Wiadomość |
bogdan201
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:12, 03 Wrz 2009 Temat postu: Blokady KYMCO Agility |
|
|
Witam
Proszę o poradę jakie są blokady w Kymco Agility 50 4T.
Z informacji zamieszczonych na internetowych forach wynika, że w Agility jest jakaś blokada na wariatorze proszę o napisanie czy jest tam jakiś pierścień, który trzeba wyjąć, czy trzeba jednak dokupić jakąś tulejkę, a może da się zeszlifować tą która blokuje skuter ?
Drugie pytanie o blokade na gaźniku, czy na 100% trzeba regulować po wymianie dyszy skład mieszanki wolnych obrotów ?
Według mojej wiedzy sruba regulacyjna reguluje tylko skład mieszanki na wolnych obrotach. Dysza główna podaje paliwo tylko po otwarciu przepustnicy wieksza śrdnica dyszy to bogatsza mieszanka przy otwarciu przepustnicy i tyle.
Czy są jeszcze w tym skuterku inne blokady mające istotny wpływ na prędkość ?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
mariusz34406
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: ŻABI RÓG/MORĄG -WARMIŃSKO-MAZURSKIE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:26, 03 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Można kupić tulejke lub stoczyć tą co jest,a gażnika nie trzeba regulować po wymianie dyszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Damian1997s
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:15, 04 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
masz 3 blokady: tulejka (lepiej kupić nową) , dysza (trzeba regulować gaźnik po wymianie) i moduł (trzeba kupić nowy)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bogdan201
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:04, 04 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Dziękuję za porady. Zestaw odblokowujący Kymco 4T (tulejka + dysza) zamówiony na Allegro koszt 45zł + przesyłka 8zł.
Co do modułu to zobaczymy jak będzie po wymianie w/w rzeczy. Jak skuterek będzie jeździł ~65 km/h => to wystarczy i moduł zostanie oryginalny.
Skuterkiem jeździ osoba w wieku ponad 55lat więc super osiągów być nie musi.
Ps. Jeżeli ktoś ma Agility ze zdjętymi w/w dwoma blokadami niech napisze ile na płaskim solo ten skuterek jeździ.
Pozdrawiam serdecznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
leonid pakas
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: P do en kreska
|
Wysłany: Pią 22:19, 04 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Zależy od przełożeń jakie ma wsadzone :) . Lata od 65 do 70-80 km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bogdan201
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:25, 11 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Witam po przerwie.
Właśnie niedawno zdięliśmy 2 blokady z naszego Kymco Agility.
Pierwsza to tuleja wariatora bez kołnierza, druga to dysza gaźnika z oryginalnej 80 na 82. Po tych zabiegach skuterek na prostej bez wiatru, solo jedzie 66-68km/h.
Pewnie po zmianie modułu jechałby 70-75 ale uznaliśmy, że nie warto już więcej inwestować (180zł) dla 5km/h.
Ogólnie jak dotąd skuterek przejechał bezawaryjnieokoło 600km i odostarcza dużo radości osobie która go użytkuje.
Generalnie Kymco Agility to udana i solidna konstrukcja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mariusz34406
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: ŻABI RÓG/MORĄG -WARMIŃSKO-MAZURSKIE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:53, 12 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Naprawde udana konstrukcja mój KYMCO SUPER 8 4T,po tych zabiegach jedzie tylko 58km/h z góry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|