Autor |
Wiadomość |
naddi1974
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław - Datteln Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:18, 19 Sie 2009 Temat postu: Blokada w chińczyku |
|
|
Jak znaleźć blokadę elektroniczną na cewce w chińczyku ? Podobno wystarczy rozpiąć jeden kabel ? Czy jest to prawda ? Jeśli tak to jak znaleźć ten kabel ? Jeden znalazłem i rozpiąłem ale nic to nie zmieniło a w dodatku wszystko działało bez zmian :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Vezyr
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:28, 19 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Nie na cewce, tylko module.Powinien być na pokrywie przekładni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
naddi1974
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław - Datteln Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:32, 19 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
jest jakoś oznaczony ? na pokrywie przekładni ? dokąd prowadzi ? do tego modułu ? gdzie go szukać ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Vezyr
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:41, 19 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Napisałem, że na pokrywie przekładni!!! Czytanie tak boli?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
naddi1974
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław - Datteln Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:43, 19 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
uaaa... nerwowy koleś ;>
zadałem kilka pytań ... czytanie tak boli ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
naddi1974
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław - Datteln Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:48, 19 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
na pokrywie przekładni mam tylko jeden kabel łączący ją z masą na ramie ... :/ poza tym pokrywa poza jednym plastikiem pod którym nic nie ma nie posiada innych detali ... :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Vezyr
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:06, 19 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Ja nerwowy?Nie, nie jestem, ale jak odpowiadam i ktoś mi o to samo pyta, to mam się cieszyć?Zastanów się.Na pokrywie kabel od masy?Ciekawe, może po prostu nie masz tej blokady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
naddi1974
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław - Datteln Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:35, 19 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
no tak... jeśli jest przykręcone oko pod jedną ze śrub obudowy przekładni a drugi koniec do osi obrotu wachacza ? to co to jest jak nie masa ? chcesz mi powiedzieć że rozłaczenie tego spowoduje usunięcie blokady ? pisałeś że powinno być wpięte na module ? wiesz, specjalistą nie jestem i piszę jedynie co widzę .... gdybym wszystko wiedział to nie prosiłbym o pomoc ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
FenixxPl
Moderator
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z nienacka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:40, 19 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=iucs-BIewZY <--- Tutaj wszystko jest dość jasno opisane :-D
Ów kabelek występuje jedynie w 4T chińskiej produkcji, a niestety nie wiem, czy twój to 2 czy 4 takt :-]
FenixxPl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
naddi1974
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław - Datteln Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:47, 19 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
ano 2T ... chyba trzeba było od tego zacząć... ? ;)
wyczytałem, że nie ma w tym przypadku również mowy o blokadzie dławikiem wydechu ? której usunięcie i tak podobno niewiele daje ? ale to tylko w 4T ?
więc co ? nic więcej nie wycisnę z mojego "madeinchina" jesli nie zmienię cylindra ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
FenixxPl
Moderator
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z nienacka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:55, 19 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
naddi1974 Ano, trza było od tego zacząć :-P
Jeżeli to 2T, to najprawdopodobniej masz takie blokady:
Mniejsza dysza w gaźniku, ślepa kiszka w wydechu i podkładka na wariu.
Ślepa kiszka to taki kawałek rurki, zasklepiony na końcu odchodzący od wydechu zazwyczaj w okolicach kolanka.
Mniejszą dyszę w gaźniku po prostu na większą trzeba wymienić a podkładkę z waria wywalić. (jeżeli podkładki brak, możliwe że jest dłuższa tuleja, wtedy trzeba ją zeszlifować/kupić odblokowaną.)
FenixxPl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
naddi1974
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław - Datteln Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 7:58, 20 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
jeszcze pytanie: co to jest Wario i gdzie go szukać ? czy chodzi tu o sprzęgło odśrodkowe ? :shock:
czy taki amator jak ja poradzi sobie z tego typu przeróbką ? :oops:
ps : "ślepej kiszki" nie znalazłem, jednolity wydech, od cylindra do tłumika... podobno lepsze osiągi można również uzyskać po wymianie tłumika ? w niemieckim czasopiśmie "street buzz" traktującym o tuningu skuterów testowali takie tłumiki i najlepiej wypadł Stage 6 Pro ... ale nie wiem czy nie trzeba najpierw dokonać przeróbek o których pisałeś wczesniej ? tzn usunięcie blokady (gażnik ew. wario)?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez naddi1974 dnia Czw 8:10, 20 Sie 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mariusz34406
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: ŻABI RÓG/MORĄG -WARMIŃSKO-MAZURSKIE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:47, 20 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
A ile teraz idzie ten skuter ,bo jak 75 km/h to niema co szukać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
FenixxPl
Moderator
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z nienacka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:55, 20 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
naddi1974 Wariator (wario) znajduje się w przekładni (tam gdzie i sprzęgło) ale po przeciwnej jej stronie :-D
Znaczy, sprzęgło jest przy kole, a wario przy silniku.
Jako amator, jeżeli tylko znajdziesz sposób by zablokować talerz waria (a sposobów jest kilka: blokada dedykowana/kluczem jakimś blokować/samoróbka) spokojnie zrobisz co chcesz.
Wymiana wydechu jak najbardziej sporo daje w 2T, tyle, że trzeba pamiętać, by odblokować ów wydech po otrzymaniu :-D (np. stage 6 pro replica jest blokowany zwężką w kolanku).
FenixxPl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Vezyr
Użytkownik www.skutery.net
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:33, 20 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
No to się dowiedziałem, że to 2T... Co do tego, czy sobie poradzisz, średnio to widzę, jak nie wiesz, gdzie masz wario, ale może Ci się uda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|